lauantai 1. tammikuuta 2011

Minni hiiri-paita itselle

Olen joskus ostanut Triteksiltä mustaa joustavaa trikoota monta metriä. Kangas on ollut kaapissa kauan ja tänään leikkelin ja ompelin siitä itselleni paidan. Tosi laadukkaan oloista kangasta, sellaista mistä ei varmaan väri lähde vaikka pesisi kuinka monta kertaa, eli tekokuitua varmasti mukana.

Minni hiiri pääsi koristamaan paitaani. Kuva on vanhasta käsilaukustani, jonka heitin roskiin varmaan vuosi sitten, nappasin kuitenkin kuvan talteen. Tykkään kuvasta ja sen väreistä paljon, jotenkin sellainen minun tyyliseni.

Paita onnistui ihan kivasti. Kaula-aukon huolittelín samalla trikoolla ja etupuolella näkyy, että olen venuttanut kangasta vähän enemmän toiselta puolelta...vaikka hyvin nuppineuloilla laitoinkin kaitaleen kiinni. Mustassa kankaassa se ei tosin kovin hyvin näy ja ehdottomasti tästä tulee ihan käyttöpaita! Paita on pitkänmallinen ja tätä voin käyttää leggingsien tai farkkujen kanssa. Kaava on muokkaantunut jo melkeinpä omaksi. Mallia olen aikoinaan ottanu Seppälän trikoopaidasta, mutta itse olen lisännyt helmaan tulevan trikookaitaleen ja paljon on paidassa muutenkin oman käden jälkeä!

Tykkään!

Ja voi elämä, että kuvista tulee kamalia näin pimeinä päivinä :( koittakaahan saada selkoa...



Ei kommentteja: